Schooltijden

Met ingang van schooljaar 2017-2018 hebben wij een continurooster. De kinderen blijven tussen 8:30 en 14:15 op school.

Hoe ziet een dag bij ons op school er ongeveer uit?

8:15
De deuren van de school gaan open. De kinderen en ouders komen dan de school binnen en gaan naar de klas. In de klas kan uw kind laten zien waar hij/zij aan heeft gewerkt of is de mogelijkheid om een kort praatje te maken met de leerkracht.
8:30
De lessen beginnen. De ouders gaan de klassen uit en de kinderen starten met de schooldag.
Rond 10:00
De kinderen eten fruit of groente en spelen ongeveer 15 minuten buiten.
11:45-12:30
De kinderen hebben lunchpauze. Tijdens deze pauze mogen de kinderen (volkoren) brood met gezond beleg, of een andere gezonde, verantwoorde lunch eten. De kinderen lunchen onder begeleiding van een medewerker van de TSO (tussenschoolse opvang) met de gehele klas samen en spelen buiten.
14:15
De schooldag is afgelopen. De klas wordt opgeruimd en de kinderen gaan met de leerkracht naar het hek toe. Nadat de kinderen afscheid hebben genomen kunnen zij naar huis of naar een naschoolse activiteit.

Louis Bouwmeesterstraat 14

1065 KW Amsterdam