Schoolapp

Op onze school zijn een veel zaken digitaal geregeld. Het delen van nieuws, de nieuwsbrieven, berichten van leerkrachten en andere sociale zaken wordt gedaan via de Social Schools App. Ook het inschrijven voor oudergesprekken zal via de Social Schools app verlopen.

Wij vinden het belangrijk dat u als ouders goed op de hoogte bent van waar wij op onze school aan werken en wat er door de kinderen gedaan wordt. Niet alle kinderen vertellen dagelijks thuis uitgebreid wat ze hebben meegemaakt. We proberen met enige regelmaat een berichtje voor de ouders te plaatsen (eventueel met foto's). Alle ouders kunnen op deze manier zien wat hun kind meemaakt en doet op school.

U krijgt van de school een mailtje met een koppelcode voor uw kind(eren). Met deze inlogcode kunt u een gebruikersnaam aanmaken en inloggen op de schoolsite en -app. De app kunt u downloaden via de playstore of Appstore.

Via Social Schools kunt u een account aanmaken en inloggen met de koppelcode. U kunt ook de app downloaden via de Playstore of de Appstore.

Mocht u problemen ervaren met het downloaden of activeren, neem gerust contact op met de school (via telefoon, mail of het contactformulier op de site).